sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Kuutamolla




19 kommenttia:

  1. Kauniin vastauksen olet
    haasteseen tehnyt.

    VastaaPoista
  2. Tosi hauska ja omaperäinen kollaasi, mikäs sen mukavampaa kuin olla ihan kuutamolla. ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Sirpa!

    Itkupilli, monessakin mielessä.;)
    Valkoista väriä miettien, miten toteutan, tunsin olevani täysin kuutamolla.
    Aloittaessani oli mielessäni Orvokin blogin pullot, punaisen langan etsintä.
    Pulloja en piirtänyt, ne ovat Orvokilla.;))

    VastaaPoista
  4. Heips.
    Vinkki kuului.. ja tässä olen.
    Sun kuva on aika eläväinen. Ja kiva tarina. Olet nyt sitten löytänyt noi valosäväytykset (vai oliko jo ennustaan tuttuja eli käytettyjä?).

    Nuo aaltopärskypisarat, ne on kivoja, nyt täytyy mun alkaa niitä tutkia. Oletko piirtänyt nuo hahmot photoshopilla? vai jollain muulla ohjelmalla.. mutta kuitenkin kuvankäsittelyssä (tai sitten piirustusohjelmalla?). Ne on persoonallisia.

    Minä olen ihan otettu, kun pulloni oli sun punainen lanka :) Kiitos siitä.

    VastaaPoista
  5. Orvokki, eläväisiähän ovat tyhjennettyään pullosi.;))
    Tässä ei liioin lanka riitä vedessä olijalle, vaan köyttä tarvitaan.

    Olen käyttänyt valoa täällä blogissa oleviin piirroksiini aiemminkin.

    Piirtelin Sumopainttilla, valokin sieltä+ muutkin suotimet.

    Hienosäädöt, levels, kontrastit värit yms. kuvien yhdistämisen teen aina PhotoShopissa, koen tutummaksi.

    Kiitos Sinulle juonen annosta.

    Ps, Gimppiä käytän myös aika usein, on monipuolinen ilmainen ohjelma.

    VastaaPoista
  6. Kauniin tunnelmallinen kollaasi. Kuutamolla on ain a tunnelmaa ja tähtiä.

    VastaaPoista
  7. Hauska jälleen :)

    ps. Ottaisitko minun s-postiini yhteyttä: tuulentukka@suomi24.fi

    Olisi kysyttävää valokuvaamiseen liittyen :)

    VastaaPoista
  8. Arleena, elokuun kuutamolla on vielä lämmintäkin. Kiitos!

    Tuulentukka kiitos!
    Jokohan posti saapui, lähti matkaan joku aika sitten.:)

    VastaaPoista
  9. Niinhän tuo on, olen noviisi sinuun verrattaen.:). Selailin taas vanhempia töitäsi, ja ne on upeita.

    Itse piirtelen vektorihommia työkseni, joten ainoa kuvankäsittely jota käytän on photoshop, ja siinäkin vasta harjoitteluasteella tällaisissa leikeissä. (silloin leikin, kun työt antaa periksi).
    Minun täytyy katsella tuota ilmaisohjelmaa, jota sinä käytät, eriasia sitten, käykö se macintoshiin.

    VastaaPoista
  10. Kiitos Orvokki katsonnasta ja kannustuksestasi!
    Kyllä kynän jälkesi on vakaata ja taidokasta, älä vähättele jälkeäsi.;)

    Sattuipa vektorisi työskentelysi.
    Parina päivänä olen kokeillut Sketchupin vektoriohjelmaa heikolla tuloksella. En ole saanut mitään julkaisukelpoista aikaiseksi. Oppiminen hajoaa taivaan tuuliin.

    Kaikki käyttämäni kuvankäsittelyohjelmat käy Maciin, olen myös macilainen.

    Kokeilehan, kutsu katsomaan.:)

    VastaaPoista
  11. ..on aurinko, tähdet ja kuu mulle rakkaat..mutta makkarakoira on paras! Jälleen aitoa Liplatusta!

    VastaaPoista
  12. hIH, sinä se et koskaan jätä kylmäksi, et edes, vaikka olet ihan kuutamolla!
    Aihe on mieleeni, kun itsekin olen oman koirani kanssa tehnyt jos jonniinmoista piirusteltua merimatkaa.
    Ihan mahottoman hauska, kuunkin lassosit!

    VastaaPoista
  13. Kaari3, melkein tunnistit rodun.
    Se on Berliininmakkararieri, aika hiljakkoin jalostettu.

    Kiitos Aino!

    Kiirepakolainen, nythän elellän vesillä olon aikaa, jos jonkinmoista paattia puksuttellee.
    Siitä en vaan tykkää, että Ovokin pullot tyhjennettyään lähtivät seilaamaan laitatuulessa.
    Minkä rotunen koira se Sinulla on aina mukana.

    VastaaPoista
  14. Pieni Lintu, välillä tekee tosi hyvää olla kuutamolla.

    VastaaPoista
  15. Hilpeä kuva ja kuutamolla on ihana olla.

    VastaaPoista
  16. Hauska! Iloinen meininki kuutamollasi :)

    VastaaPoista
  17. Susupetal ja Miiwi, kuutamointi hiljaisuudessa on mitä parhain rentouttaja.

    VastaaPoista

Kommentisi ilahduttaa, kiitos Sinulle! ☺