torstai 2. joulukuuta 2010

Enkelten huomassa


http://inspis.vuodatus.net/

Tähän vuodenaikaan (etenkin tähän viikkoon) liittyy paljon kansallistunnetta.
Tällä viikolla inspiksenä toimii Petri Laaksosen Täällä Pohjantähden Alla kappaleen sanat ja/tai musiikki.

"Täällä Pohjantähden alla, korkeimmalla kukkulalla
Katson kauas kaukaisuuteen, tulet uniin uudestaan.
Täällä Pohjantähden alla, taivas täyttyy purppuralla
siitä suojakseni peiton minä itselleni saan.

Ja alla Pohjantähden minä tulen, minä lähden
Ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen.

Täällä Pohjantähden alla, murheita on laulajalla,
täällä kuu kumoittava on myös alakuloinen.
Täällä Pohjantähden alla,hiipii sieluun asti halla,
ja tunteet tappamalla, rikki repii sydämen.

Ja alla Pohjantähden minä tulen, minä lähden
Ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen.

Täällä Pohjantähden alla,korkeimmalla kukkulalla
Katson kauas kaukaisuuteen, tulet uniin uudestaan.
Täällä Pohjantähden alla, taivas täyttyy purppuralla
siitä suojakseni peiton minä itselleni saan.

Ja alla Pohjantähden minä tulen, minä lähden
Ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen.

Ja alla Pohjantähden minä tulen, minä lähden
Ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen."

Säv: Petri Laaksonen
San: Turkka Mali

21 kommenttia:

  1. Upee kuva!
    Vähän mainostankin samalla uutta haastejuttua, täälläkin voi käydä kurkkimassa ja osallistumassa http://alkukirjaimet.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Minä näen tuossa enkelin! Tai keijukaisen, riippuen kuvan laittajan vakamuksesta :)

    VastaaPoista
  3. Vautsi,upee kuva!Tumma,mutta silti niin sävykäs.

    VastaaPoista
  4. Mahtava kuva...Jouduin katsomaan uudestaan, että onko jossain todella tuon näköistä!

    VastaaPoista
  5. -maiju-, merkkasinkin "alkukirjaimet" jossain välin haasteblogistaani. Kiitos kutsusta.
    Tiina Linkamaa, dramaattisuutta korostin levelsin mustan ja keskisävyn tummentamalla.
    Tapsu, aamu tuimaan kuvattu.
    Helena, enkeli kuuli kutsuni.
    Noora, värithän ovat hyvin eläväisiä.
    Miukuli, kyllä on...maisemahan voisi olla miltä meren rannalta tahansa, tämä on Dominikaanisen Tasavallan rannoilta. Kotisivuillani olen kirjoittanut/runoillut tästä matkasta.

    Kiitos Teille Kaikille sanoistanne!

    VastaaPoista
  6. Upea kuva. Upea tunnelma.

    Siinä tosiaan on kuin enkeli - tai täälläpäin mieluummin keijukainen ü

    VastaaPoista
  7. Toinen toistaan upeampia auringonnousu/lasku kuvia on kertynyt tähän haasteeseen. Hieno tämäkin! Tykkään noista aalloista.

    VastaaPoista
  8. Kuvatessa odotin aallon vetäytymistä, märästä vedettömästä hiekka vesirajasta valo heijastui kauniisti.


    Kiitokseni Teille kommenteista.

    VastaaPoista
  9. Minulle, veden rakastajalle, kuva on hurja huipennus. Ettei vallan täyttymys :). Että voikin olla täysitunnelmainen. Kiitos!

    VastaaPoista
  10. Voi kuinka mukavaa, tunnelman täyttymyksesi.;)
    Mieli lepää ittellänikin vesien äärellä.
    Kiitos Lastu.

    VastaaPoista
  11. Ihana kuva, koskettava "voimakuva".

    VastaaPoista
  12. Kiitos aimarii ja sorvatar!

    Samat on tuntemukset tämän kuvan parissa, kuin Sinullakin Sorvatar.

    VastaaPoista
  13. Tämä on aivan ihana kuva.. ja vaikka aikaa on jo mennytkin se ansaitsee huomion:)

    VastaaPoista
  14. Mustaleski, tämä kuva on ollut lohduttava kuva Minulle monessa vaikeassa elämän vastoinkäymisessä.
    Surun tummuutta olen joutunut lisäämään kahdesti.

    Kiitän Sinua!

    VastaaPoista

Kommentisi ilahduttaa, kiitos Sinulle! ☺